About Me Myspace Comments

Thursday, March 18, 2010

++TAK PASTI++

Setelah byk kejadian yg aku hadapi dgn die sepanjang 2 minggu ini...die muncul depan aku jugak ..tp kate-kate die membuat aku terfikir sejenak...lame gak aku pikir...jwpnnye yg tak pasti tu buat aku pikir yg aku ni siapa untuk dirinye...aku xnk pikir yg aku sbnrnyer dah kalah...aku dah dapat agak keputusannya tp aku pun tak pasti samada yg ade dlm pikiran aku ni same ke tidak dgn keputusan die...lagu ni untuk dia ...selepas aku dengar lagu ni...sgt sedey...




Ternyata semua bicaraku
Tersimpan di dalam hatiku
Ternyata semua soalanku
Tak pernah kau fikir di fikiran

Ternyata kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya

Tuhan tolong nyatakanlah
Padanya tentang cinta
Adakah masih diriku di perlukan

Tuhan tunjukkan padanya
Tentang apa yang ku fikirkan
Adakah cinta ini
Perlu untuk dirinya

 
Berbicara tentang cinta kita
Masih tiada noktah penghujungnya
Berbicara tentang perasaan
Simpan saja semua itu

Mengapa kau masih
Mencari kepastian dalam cinta
Dan disini masih
Menanti jawapannya
p/s: thanks syad sedarkan aku tentang dis song...sgt menyentuh jiwa untuk org yg "Jiwang Karat " cam aku

1 comment:

Cik ReeN said...

sabar ye ckin...
be strong

Post a Comment

~don't ever let go~

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker