About Me Myspace Comments

Saturday, March 27, 2010

++KENALI CKIN & FEBRUARI++

Part2 kenali rahsia seseorang mengenali tarikh lahir ni memang minat aku dr zaman sekolah rendah lag....aku suke bace  mengenai zodiak, bulan, waktu kelahiran, fengshui tru bulan kelahiran cina...mesti orang kate aku pelik...aku ade buku2 mengenai sume tu tp never share to others....cos sometimes org tak percaya benda2 ni ,kate syirik la...aper la...aku bukan nak kate aku percaya sgt...tp untuk suke2 pun boley jer...kadang2 bile kite tau benda alah ni boley mengenali seseorang dgn lebey dekat n how to handle...

Rahsia Bulan Kelahiran

Untuk Ckin Comey yang lahir di bulan Februari, berikut ini adalah rahsia bulan kelahirannya :

1:* Pemikirannya abstrak - memang aku suke pikir lain dr org...bukan nak kate aku ni lurus ke aper...cume aku ni pikir dlm erti kate perspektif lain...maksudnye...hahaha...kan aku da ckp aku ni abstrak~

2:* Menyukai realitas dan abstrak - realitas itu realiti dalam kate 'bm'....abstrak itu seni...abstrak dan realiti itu adalah kehidupan...kehidupan yg mewarnai hidup aku ni...aku bukan jenis yang berangan2 yang luar biasa...lebih kepada impian kerana ia lebih realiti katenye...

3:* Cerdas dan pandai - itu sudah semestinya...jikalau anda lebih mengenali CKIN...mungkin anda tahu yang sy ni lompat kelas dari darjah 3 ke 5....dan saya merupakan wakil sekolah/universiti untuk permainan yg menggunakan BOLA...hahaha....kenali saya

4:* Perwatakan berubah-ubah - kepastian ini amat jelas jika duduk bersama CKIN..kekadang sy seorang yg lemah lembut...hahaha....dan selalunya sy bersikap sperti harimau....ayat yg lebih senang sy garang...tp sy baik hati ...orang kate...

5:* Temperamental - ok ....ini mungkin temper...bad temper....pemarah orangnya...tp sejak akhir2 ini sy cube kawal sikap temperamental ini dan berhasil...cume rase nak nangis jer...hahahah...

6:* Pendiam, pemalu, dan sederhana - Pendiam??ini subjektif hahahaha ,pemalu?? hahaha sy suka buat tak malu ,sampai orang malu ngn sy...hahaha....Sederhana?? YUP, sy sederhana je...dr segi aper? badan sy sederhana gumok, dress up sy agak sederhana, saiz kaki juga sederhana....hahahah

7:* Rendah diri - jika sy rendh diri ,sy tak perlu ckp disini...anda yg tentukan...hik hik

8:* Setia dan jujur - dulu sy tak setia...kini sy setia....mengapa dulu  tidak? sbb sy tak pasti akan hubungan ....tp kini hubungan semua tak kekal...jadi selagi ade jodoh sy akan setia jer...Jujur...perlu seiring dengan setia...seseorang ajar sy...

9:* Bertekad kuat dalam mencapai tujuan - yup,ini adalah sy...untuk mendapat sesuatu ,sy akan pastikan sy dapat ...sbb itu sy tak penah tak dapat...apabila sesuatu itu x mustahil untuk dimiliki, i will get it!

10:* Mencintai kebebasan - I LOVE FREEDOM~

11:* Memberontak jika dihambat - sy tak pernah dihambat...mungkin bermaksud dikongkong lihat *10 ,mestilah mustahil jika tidak memberontak~

12:* Menyukai agresifitas - Agresif~ ...syg....sy suka awk jika agresif...hahaha...pepaham sudah...sy suke kasar sedikit dr lemah lembut...sbb sy ni kasar org nye

13:* Terlalu sensitif dan mudah sakit hati - tgk muka cam ganas je...tp sy ni sensitip di dalam...sy akan simpan jer...sakit hati pun...tp nangis tibe2...org yg duk ngan sy pun tak tau bile sy sensitip ngn sakit hati...sbb sekarang makan hati jer...huuhuhu

14:* Gampang marah - tidak sama ke ngn Temperamental di atas??? ye la gampang jugak la....

15:* Tidak menyukai hal-hal yang kurang perlu - yup...yg remeh temeh ni sy tak suke,benda senang nak setel...hahaha

16:* Sangat suka berteman, tapi jarang memperlihatkannya - sy tak nak bgtau mereka yg sy suka mereka bile mereka ade disisi sy jika KAMAR tak de disamping sy....

17:* Sangat berani, tapi keras kepala - degil dah menjadi sebati ngn hidup sy...

18:* Ambisius - kata lain bagi ini ialah ambitius ....sy sorang yg bercita-cita tinggi...walaupun org lihat ia remeh tp sy akan pastikan ia berjaya...chayok! chayok!

19:* Ingin mewujudkan impian dan harapan - ini tak reti untuk explain tp...pasti

20:* Tajam - mungkin tajam pemikiran...

21:* Menyukai hiburan dan waktu santai - hidup sy penuh hiburan...muzik,lakonan, nyanyian itu memang minat sy tp bukan cita-cita sy,sbb tu sampai sekarang sy tak gi audition akademi fantasia...hahaha...sy dikelilingi dgn orang yg menyukai hiburan Kamar, Awatif, Yan, Syaza@Kaklong, dan family sy....dan waktu santai juga bersama kwn2...

22:* Boros - sy boros jika ke shopping  complex tp sy berjimat dgn duit sy...

23:* Belajar menunjukkan perasaan - masih belajar...

semua ini sy dpt dr fb..dan sy postkan ini untuk lebih kenal diri sy....sy seorang yg sgt senang untuk dikenali...tak perlukan syarat ape2 untuk kenal diri sy...

p/s: Aku adalah aku.....

No comments:

Post a Comment

~don't ever let go~

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker