About Me Myspace Comments

Thursday, March 4, 2010

++My 23rd Birthday++

My bufday dah lame pun berlalu...da masuk bulan Mac pun tp takperlah untuk hubby tersayang aku post lah jugak untuk menujukkan kasih syg yg takberbelah bahagi...firstly,mmy nak ucapkan thanks sbb dapaat kumpulkan mereka2 yg sengal dan best ke majlis hari jadi mmy yang ke 23...rase muda sgt hari tu cambudak kecik sbb antara jemputan yg hadir agak berumur..wakakakaka...

Secondly,bangga sgt bile gua tgk hubby gua bersusah payah untuk meraikan party gua walalupun gua rase tak nak pun....sbb gua nak dia simpan duit untuk bulan february ni...byk event bulan ni...huhuhuhu....tp dgn semangat kental die sanggup naik tingkat 3 tanpa escalator dan juga klift untuk angkut perbagai brg tanpa bantuan sesiapa...DIULANG tanpa bantuan sesiapa! gigih tak hubby gua?

I love u so much la ,Dear Daddy! and thanks kepada Kak yani,usezz & Kak Reen, Marl & Joanne, Awatif, Yan & Jaja , Kaklong Syaza & families ...haaa....USUE lambat...so nak hadiah besar!!!!Thanks Marl & Anne for butipul prezent ...cute sgt! Tak perlu hadiah2 ni kehadiran u olls merupakan hadiah untuk ckin....wah cam artis..

Sempena bufday gua ...sempena jugak anniversarry yg ke 3 bersama insan tercinta..

birthday cake "tiramisu" ditaja DADDY

Venue : Songbox,Wangsa Walk,Wangsa Maju
Time: 10pm-12pm





p/s: I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment

~don't ever let go~

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker