About Me Myspace Comments

Saturday, December 25, 2010

++J.A.U.H++

Semakin hari semakin jauh...

Walaupun jauh di mata adakah jauh juga di hati? bagi aku makin sakit ....depan mata lihat kau bahagia bukan sbb aku....lebih baik kau jauh supaya aku tak nampak kebahagiaan kau...

Setahun berlalu, apa yang berlaku memang akan terus berlaku...tiada noktah...sama ada aku yang beri noktah atau dia yg meneruskan kepura-puraan mencintai aku..kasih syg kau beri sudah aku nikmati dan aku akan ingat sampai mati...kau mengajar aku tentang cinta dan kepercayaan ..dan harap kau titipkan ajaran itu untuk cinta yg akan dtg...

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan
semoga kau tetap bahagia bersama cintanya.keikhlasan aku ni ingatilah sehingga kau betul-betul bersedia..aku tidak janji untuk terus menunggu tapi aku akan sentiasa mencintaimu...
aku tak mahu dijadikan pilihan , jadi aku lebih rela mengalah sblm bertanding..bagi aku cinta bukan permainan untuk dipertandingkan tp dinilai dari hati yang betul-betul ingin bercinta.

Terima kasih cinta hati...
Biarkan tangisan dalam kerinduan...


No comments:

Post a Comment

~don't ever let go~

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker